tirsdag, januar 15, 2008

Dagens overraskelse.

Jeg måtte bare blogge litt til i dag, jeg. Gjett om Mannen og jeg ble overrasket da vi så på lokalsendingen Østafjells på Nrk i kveld! De kårer hver dag "Dagens bilde" og i dag var det mitt bilde som kom på skjermen! Jeg har jo sendt inn bilde, men det var torsdag, så jeg tenket at de ikke ville vise bilde mitt. Moro at jeg fikk det vist på skjermen :-) Under kan du se bildet som de viste på TV: Bildet er tatt ved en liten bekk langs turstien oppe i skogen her.

Om Mannen og jeg ble overrasket, kan man ikke si det samme om denne her:



Pusen vet å ta livet med ro, uansett hva som foregår rundt henne, og særlig når det regner ute om kvelden.
Jeg må innrømme at jeg ble litt stolt over at naturbildet mitt ble "antatt", da.
:-)



3 kommentarer:

merete sa...

Gratulerer, - artig å høre og flott bilde!
Nå har jeg satt deg på lista mi over bloggere som gjør dagen min god.

Beate Veian sa...

Takk, Merete for at du satte meg på lista di, og for at jeg fikk være med å gjøre dagen din god. Klem fra meg til deg :-)

Elisabeth Augusta sa...

Gratulerer Beate!