mandag, desember 10, 2007

Har jeg en feit pus?

Noen mener at pusen min er (litt) overvektig, men hun er da bare i godt hold? Her er hun ute og tusler med meg den dagen det var snø.
Men så kunne jeg ikke dy meg, og manipulerte litt med bildet av Pus. For bildet er vel i utgangspunktet litt kjedelig? Men det er vel ikke så snilt bestandig å manipulere bilder... Utrolig hva man kan få til med et godt bildebehandlingsprogram (Photofilter kan du laste ned gratis på nettet!) . Og litt god tid til å sette seg ned og prøve det ut. Hvordan bildet av Pusen ble?


Stakkar, hun ser ikke akkurat slank ut her. Så, hei dere, som skjemmer bort kjæledyret deres: Se her hvordan det kan gå! Her ble Pusen min liksom en blanding av katt og marsipangris... og med sånn fin krøll på halen, da...
Ja, ja, litt moro skal man jo ha...

Ps: Det er godt pusen ikke har tilgang til internett og kan lese dette ;-)

3 kommentarer:

merete sa...

sikkert veldig bra at pus ikke kan lese (eller se) hvordan du behandler kroppsformen hennes!

Livs lerreter og annet sa...

Stakkars pusen!
Så mange fine bilder du tar! Jeg har sett gjennom bloggen din, siden sist jeg var her. Mange nydelige fine bilder. God jUl til deg og dine! Klem fra Liv

Beate Veian sa...

Heisann, Liv og Merete.
Jeg vet jeg ikke har vært helt snill med pusen. Fristelsen ble bare for stor da jeg så hvordan bildet ble... og Pus har nok et godt bedagelig liv her hos oss. I dag er været litt guffent, og hun har rigget seg til på varmtvannstanken. Ikke snakk om å bevege seg utendørs i dag,nei.
Lover at jeg ikke skal "mobbe" pusen igjen... æresord.