tirsdag, november 23, 2010

Vinterlig vær

slottsfjellvinter

Vinteren er i anmarsj. Det er ikke så ofte vi får skikkelig vinter med snø før jul her i Tønsberg, men i år har snøen vært innom flere ganger. Nå har den ligget en uke, og jeg stortrives med det. På vei hjem fra Horten søndag kveld møtte jeg en mann i flott klassisk stil på langrennski langs gangveien opp til Eik. Her må skiføre benyttes før snøen forsvinner igjen.

Kulda vinteren bringer med seg er jeg derimot ikke glad i, og prognosene for de neste dagene er sprengkulde! Vel, ca –10 her ved kysten og ca –20 i innlandet. Gjett om jeg er glad for at jeg er “kystboer” da :- ) Jeg får gjøre som prinsesse Kristina: Kle meg godt og nyte flott vintervær (mens det er her).

slottsfjellskristina 

Ha en god vinterdag du også :- )

navneskilt

Ingen kommentarer: