torsdag, mars 18, 2010

en blir to

Livet har mange overraskelser på lur. En av dem kan være når en blir to blir tre  :-). Ja, når en han møter en hun blir de to, og ikke sjelden blir de tre etterhvert. Jeg er så heldig å få oppleve at flere av mine venner nå er i den livsfasen hvor “en blir to blir tre”.   Jeg gleder meg sånn med dem:-)

En dag satte jeg meg ned og laget en hilsen til det ene “en blir to blir tre” paret jeg kjenner.

IMG_0570

Det ble et papirklipp av en glad mor med barn i magen…

IMG_0579

…og at mor og barn har det bra kan du se på de glade ansiktene deres…

IMG_0571

Den glade hilsen ble sendt i posten…..mens jeg ventet i spenning på om hilsenen kom hel og ubrettet fram. Og her om dagen tikket en tekstmelding inn på telefonen med takk fra en glad mottaker.

Jeg sender glade tanker til alle som er “en blir to blir tre”. :-)

navneskilt

1 kommentar:

merete sa...

Kjekt innlegg, og fine tekstleker også! Hurra!