lørdag, mars 07, 2009

Vintern er ikke over ennå....



Vinteren er her fremdeles og vintergleder fanges inn av kamera, og legger seg som gode minner både på kameras minnebrikke og min personlige "minnebrikke". Gode øyeblikk jeg kan ta med meg og finne fram igjen når livet viser seg fra en litt mer kronglete side.
Et lite tilbakeblikk følger: Jeg har vært på kjempelang skitur:-) Ja, jeg har gått helt til Verdens Ende!
Det er ikke så ofte det er vintre hvor det er skiføre helt her ute i havgapet. Å gå på ski blant svaberg og snødekte sletter gir meg en følelse av å gå på høyfjellet.








Og for å ikke gå meg bort bruker jeg kjente, merkede "løyper":








Et snødekket kystlandskap er nesten litt magisk. Her finnes det svevende øyer...


Bratte fjellskrenter...




Dype sivskoger...



Og eventyrlige vesener...



Snodige planter som vokser i snø...


Kysten er et bra sted og være også om vinteren :-)




Ingen kommentarer: