torsdag, august 07, 2008

Gjett om jeg er heldig, da!

Se bare her!

Jeg har vært så heldig å få denne awarden fra Wenche. Tusen, tusen takk, Wenche :-)

The rules are as follows:

1. The winner can put the logo on his/her blog/

2. Link to the person you received your award from

3. Nominate at least 7 other blogs

4. Put links to those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the people you have nominated.

Jeg sender den videre til : Merete søsteren min, fordi jeg alltid stikker innom bloggen hennes og koser meg med den hver gang jeg titter innom. Til deg, Wenche for flotte bilder og koselige skriverier. Og, til Betty som har lært meg så mye mer om brystkreft, om livet og dets viderverdigheter. Til Liv for hennes mange flotte malerier som lyser opp hverdagen. Også koser jeg meg med Elisabeth Augustas skråblikk på tilværelsen og takker henne så mye for inspirasjon til å rydde opp i husets "overfylde". Til Tone for hennes flotte bilder av gatekunst og Bergenmotiver.... Den siste ut er Nina som med sitt skråblikk på livet og tilværelsen alltid gir meg noe å glede meg over når jeg kikker innom og leser hos henne.

Tenk at det finnes så mange fantastisk flott damer der ute som blogger, deler livet sitt, ideene sine og synspunktene sine med andre! Takk :-)

6 kommentarer:

Betty Boom sa...

Supertusenmillionerhjerteligtakk!

Fortsatt god sommer,

Betty

Tone sa...

Takk for den Beate!
OG takk for besøk i bloggen!
Eg skal nok velje ut nokon bloggar, men eg veit ikkje kor kjepp eg er:)

GOD HELG!

9na sa...

Tusen takk!!! Kjempegøy! Likte det du sa om at jeg skriver med skråblikk, jeg, ... det er akkurat det jeg egentlig ønsker å gjøre... Takk igjen.

Livs lerreter og annet sa...

Tusen takk for rosen! Jeg må jo skynde meg å male litt flere bilder.

Elisabeth Augusta sa...

Tusen hjertelig takk Beate. Her går det litt over stokk og stein for tida, så denne havna i bakleksa altfor lenge. Skal se om jeg kan få gitt den videre når jeg orker å blogge litt igjen. Du får den uansett i retur av meg, for nydelige skildringer i form av ord og bilder. ***Klem***

merete sa...

Har lagt ut flere! awarder i bloggen til deg, sammen med takk for oppmuntrende kommentar/er!