torsdag, november 22, 2007

Heisann, lenge siden sist...



Nå er det lenge siden jeg har vært inne og blogget. Og hva vil jeg skrive om i dag, tro? Følg med og se hvor det bærer hen!
Jeg har vært så heldig å bli invitert en uke til Gran Canaria for å feire min tantes 70 års dag. Kamera var en selvfølgelig følgesvenn.

Her er en liten collage laget av noen av bildene jeg tok av jubilanten med sin yngste sønn, Amadores stranden om dagen og i solnedgang.
Å komme til sommer temperaturer (opptil 32'C midt på dagen, og ikke under 20' om natta!), lyse, solrike dager og fløyelsmyke netter er luksus i mørketida. Og så deilig uten masse klær! Tenk at det bare er en 5 timers flytur fra vinter her hjemme...
Mange herlige sanseinntrykk; flotte farger, varm sol mot naken hud, uvante lyder med sirisser syngende om natta, og mange forskjellige smaker i alle nye matretter, og både kjente og ukjente frukter. Har du smakt kaktusfrukt for eksempel? Snodig smak... Yndlingsfrukten er de herlige, små og søte canaribananene. Turen ga mye positivt påfyll jeg kan kose meg med og se tilbake på. Og skapte et ønske om å ta en slik tur neste høst også :-)










Ingen kommentarer: