søndag, januar 29, 2012

Bål og uteliv

Jeg er glad i å være ute til alle døgnets tider og i all slags vær. Å sitte rundt et varmende bål med noe godt å drikke i koppen i lag med venner en lillejulaftens kveld er herlig luksus. Bedre kan ikk en lillejulaftenskveld tilbringes!:-)

DSC00233

Turer lang sjøen er flott hele året:

DSC00230

Husøy er et nytt turområde for meg. Det er mye fine “tur-ruter” der, og ekstra hyggelig å ha en toibeint og en firbeint å dele turopplevelsene med:

DSC00231

Kamera og jeg tar ofte en tur innom byggeplassen for det nye Osebergskipet, hvor frivillige og båtbyggere holder stand uansett vær og føreforhold.

IMG_3798

Noen naturopplevelser kan fanges av kamera innenfra også…. Snø og is på rutene i vinduet skaper fotolysten magi…

IMG_3800

Etter noen dager borte var det nesten snødd igjen utenfor hos meg…

IMG_3799

… men hva gjør vel det! Litt snø og vinter er jo bare herlig!!!!  Nå venter jeg bare på skiføre og med det lange skiturer:-) navneskilt

Ingen kommentarer: