søndag, desember 25, 2011

I denne søte juletid….

Julekvelden er over. Gavene pakket ut. Nissen har reist hjem på velfortjent ferie.

jul11c

Og det er et helt år til neste gang vi må bekymre oss for om svoren på steika er blitt sprø….

IMG_3715

Endelig kan julefreden senke seg og fridagene nytes. Nå er tiden satt av til kreative sysler…

IMG_3545

Her venter symaskinen på å komme i gang. Noe håndsøm skulle jeg også ha gjort, i tillegg til vikinghåndarbeid som har ligget litt lenge. Papirklippene i skuffen roper etter å bli ferdige. I perlekassa ligger det  perler og annet stash og lurer på om de noen gang får bli til noe….. Ingen problemer her i huset å få fylt feriedagene med aktivitet:-) Kjenner jeg meg selv rett får jeg bare tid til under halvparten av det jeg egentlig hadde tenkt å gjøre…. Også var det alle disse huslige syslene man også skulle ha gjort,da! Vaske litt her, rydde litt masse her og der, få orden i hyller og skap.Men det kan jeg kanskje ta senere…. eller….. Den som lever han får seSmilefjes

navneskilt

Ingen kommentarer: