lørdag, desember 31, 2011

Godt nytt år:-)

Årets siste dag. Merkelig. Tida går fort, og fortere for hver år synes jeg. Det kjennes ut som det ikke er lenge siden forrige nyttår…. Dagen opprant med fint vær og et par kuldegrader. Etter å ha kjørt kjærsten på jobb på Tjøme, dro kamera og jeg på tur ytterst på Tjøme. Deilig med tur i “öppna landskap” med bare en lett bris strykende over kinnet og lyden av dvaske bølgeskvulp listende inn i bevisstheten. Hav og himmel kinn mot kinn og sola som en ildkule i syd. Måtte det bli mange fine turer også i året som kommer:-)

Sjø og himmel hamret i gull…

IMG_3736 

Kanskje vil jeg følge nye stier mot nye horisonter i 2012…?

IMG_3766

Moutmarka, nyttåraften 2011.

IMG_3748

Jeg klatret opp til yndlingsstedet mitt og ble som vanlig belønnet med flott utsikt. Kan man ha det bedre..!?

IMG_3754

IMG_3760

Godt nytt år, alle der ute i cyberspaceSmilefjesnavneskilt

Ingen kommentarer: