onsdag, oktober 27, 2010

høstfarger

Høsten er definitift her, selv om jeg helst vil ha mer sol og varme før vinteren. Jeg har hatt med meg kamera på tur flere ganger i høst, men å blogge bildene har sittet langt inne. Men her følger noen av mine høstinntrykk…

høstblader2

Høyt der oppe fant jeg er rødt hjerte i alle de grønne bladene.

høstblader3

Fargerikt både på bakken…

høstblader4

…og oppe i trærne.

høstblader6

Svartsurbær (aronia) er utrolig rikt på antioksidanter og et veldig sunt bær, som her har tatt på den fargerike høstdrakta til ære for fotografen…

høstblomst

Til tross for høsten og kulda er det noen blomster som standhaftig holder blomsterfloret oppe.  13 oktober sa klaenderen da bildet ble tatt på Vallø.

høstblader5

Når den første høststormen hadde rast forbi havnet alle bladene på gresset her utenfor hos meg….

Og nå er det vel bare å sette seg ned og vente på vinter?

høststol

Vintern i anmarsj. 22 oktober kom den første snøen… Mon tro det blir flott skiføre denne vinteren…?

navneskilt

Ingen kommentarer: