torsdag, oktober 28, 2010

måne10

Etter gårsdagens regnvær bød kvelden på klarvær og måneskinn. Jeg bare måtte ut  en tur! Godt kledd for kald vind, og med kamera i lomma dro mørkredde meg ut i natta….

måne1

måne3

Rett nede ved sjøen lå en seilbåt i måneskinnet. Den så litt alene ut der den lå. Noen ganger kan jeg føle meg som en liten båt alene på et stort mørkt hav. Da er det godt å vite at månen lyser opp og gjør tilværelsen lettere. Mitt “måneskinn” kan være små gleder i hverdagen, familie og gode venner.

måne4

Det å komme ut, oppleve natur og elementene gir meg mye glede og positiv ballast. Jeg liker å dele naturopplevelser med andre, til alle årstider og til alle døgnets tider. Gjerne med bål og god mat på tur.

måne9 

Foreløpig seiler jeg min egen sjø… i storm og stille, og vet med sikkerhet innerst inne at jeg har det bra. Jeg har et håp om en ny vind i seilene, en godt stukket kurs og trygg seilas videre på livets hav. Og vil du være med på ferden er det bare å melde seg som mannskap….

navneskilt

Ingen kommentarer: