tirsdag, juni 09, 2009

Årets kolleksjon fra Sidebygningen

Årets kolleksjon fra Sidebygningen er klar! Vi viser skjørt,hettekjolefrakker og kjoler på Galleri Albin Upp, Briskebyveien 42, Oslo. 18 juni kl 19 - 21. Du kan se mer om galleriet og invitasjon over i søster Meretes blogg her. Jeg legger ut et par bilder av vår kolleksjon (sånn at du kanskje blir litt nysgjerrig :-)Sommerlett og nett...
Litt av hvert i skjørt og hettekjolefrakker...
La det swinge med et skjørt fra Sidebygningen. Klart du blir kveldens dronning med et av disse :-)
En turkis sommerdrøm jeg gjerne skulle ha beholdt selv... Kanskje vil den bli med deg hjem etter kveldens visning den 18.juni?
Håper vi ses :-)


4 kommentarer:

Mariann S Sæbjørnsen sa...

ÅH så mye fint!!!!!
Jeg bor så altfor langt unnna! Fillern og! Kan dere ikke legge ut bilder med beskrivelse og pris på nettet da? Så kan vi som bor ut i huttiheita også få en sjangs :)

Sølvis blog sa...

Her var det mye fint. Lykke til med utstillingen.

Beate Veian sa...

Heisann, Miann og Sølvi:-)
Takk for gode ord.Til Miann: Sidebygningen er ikke en kommersiell bedrift,og det produseres ikke bevisst for salg.Her er prosessen,tiden, kreativiteten og tilstedeværelsen i øyeblikket i sentrum.Vi som jobber her dette året er kjempeheldige som har fått være med på Sidebygningens kulturverksted.Vil du vite mer om Sidebygningen kan du gå inn på sidebygningen.no. Og Miann:Du syr jo så utrolig lekre ting selv!!! :-)

Elisabeth Augusta sa...

Jeg kommer! Har bestilt billett i dag. Gleder meg veldig.